Win complete make-over van je keuken door Indesit en Pimpyourkitchen.nl

Jury kiest twee winnaars op basis van foto, video, argumentatie en online reacties op Facebook en Hyves

26 OKTOBER 2010, DE MEERN
Samenvatting
Indesit lanceert de campagne ‘Pimp Your Kitchen’ en biedt iedereen de kans een opgepimpte keuken te winnen. Maak kans op deze prijs door een foto of video van je huidige keuken te maken en kort te beschrijven waarom juist jouw keuken een upgrade verdient. Deel dit online op Facebook of Hyves en nodig vrienden, familie en bekenden uit om te stemmen en reageren. Indesit en PimpYourKitchen.nl bepalen de twee winnaars; op basis van de foto of video, argumentatie en het aantal reacties.

In het ideale huis is de keuken vaak dé blikvanger. Maar wat als je in een heel leuk huis woont, maar je je keuken het liefst achter een dik gordijn verstopt? Als de tegels zelfs niet meer retro zijn, je afzuigkap niet meer werkt en je pizza niet in die kleine oven past? Moet je dan een fortuin uitgeven aan een nieuwe keuken of is verhuizen zelfs een beter idee?

Laat jouw keuken in een speciale foto of video aan ons en de wereld zien. Maak de mooiste, ontroerendste, spannendste of creatiefste foto of video van de plek waar je al die heerlijke gerechten bereidt. Begeleid deze met een argumentatie waarom juist jouw keuken een make-over verdient en misschien win jij wel deze geweldige prijs.

Hoe werkt het?

Geef je via Facebook of Hyves op en deel jouw keuken met iedereen door hem op je persoonlijke online profiel te plaatsen. Vies of schoon, groot of klein, alles mag. Zolang je jouw vrienden maar overtuigt om op je foto of video te stemmen en reageren. De jury, bestaande uit Bas van Eijs Marketing Manager en Sander Stel, Trade Marketing Manager van Indesit, John Kraft van PimpYourKitchen en Monique van Beekhoven, webredacteur van Sanoma, bepalen de uiteindelijke winnaar. Ze beoordelen de foto of video van de inzending en de bijbehorende argumentatie. Een groot aantal stemmen en reacties op social media vergroten de kans op de overwinning. De jury maakt op 15 december 2010 twee winnaars bekend; een winnaar van een ingezonden actie op Hyves en een winnaar op Facebook.

Indesit werkt voor deze actie samen met PimpYourKitchen.nl. De winnaar van de actie krijgt namelijk niet alleen nieuwe  inbouwapparaten in zijn keuken, maar ook een schitterende keukenachterwand in de vorm van een foto. Deze mooie sfeerfoto verfraait de keuken direct. Daarnaast is hij eenvoudig schoon te houden.

De actie sluit op 21 november 2010. Indesit maakt 15 december 2010 de twee winnaars van deze geweldige opknapbeurt bekend. Kijk voor meer informatie over Indesit en deze actie op www.indesit.nl. Op de site van PimpYourKitchen.nl  is meer te vinden over de speciale fotoachterwanden voor je keuken.

De complete make-over van de prijswinnaar wordt gefilmd en verspreid via de diverse kanalen van Indesit, zoals Facebook, Hyves, YouTube en Twitter.

Citaten
"Het vervangen van je oude apparatuur door nieuwe hoeft niet duur of moeilijk te zijn. Indesit biedt huishoudelijke apparaten die iedere keuken er direct beter uit laten zien. Alles is eenvoudig in te bouwen en van hoge kwaliteit. Daarnaast besparen Indesit-gebruikers met de energiezuinige apparatuur op stroomkosten. We laten met deze ‘PimpYourKitchen’-actie graag zien hoe de Indesit-producten de keuken in een handomdraai laten stralen " Sander Stel, Trade Marketing Manager bij Indesit
"Onze hoge kwaliteit foto’s voor de achterwand van de keuken zorgen er, in combinatie met de producten van Indesit,voor dat iedere keuken er schitterend en sfeervol uitziet. We verwachten dan ook dat velen hun keukenfoto’s en -video’s online delen om de keuken met een achterwand met foto te winnen" John Kraft, fotograaf en oprichter van PimpYourKitchen.nl
Over Indesit

Indesit Company is een van Europa’s grootste producenten van huishoudelijke apparaten. Het bedrijf levert wasmachines, wasdrogers, vaatwasmachines, koelkasten, vriezers, fornuizen, kookplaten, ovens en afzuigkappen. De bekendste merken van de groep zijn Indesit, Hotpoint en Scholtès. Indesit Company is marktleider in onder meer Groot-Brittannië, Italië en Rusland. Het bedrijf is opgericht in 1975 en is sinds 1987 genoteerd aan de beurs van Milaan. Indesit Company realiseerde in 2009 een omzet van 2,6 miljard euro. Het bedrijf produceert in zestien fabrieken in Italië, Polen, Groot-Brittannië, Rusland en Turkije. Indesit Company heeft ongeveer 16.000 werknemers in dienst.